VINST

Spelat boll idag.. resulterade i vinst med 3-1 mot Knivsta..

Följ mig genom matchen:

första halvlek:
5 min: trött efter att ha sprungit en vända
10 min: fan jag måste byta jag spyr
20 min: jag är kvar på plan, vad händer??
22 min: jag gör "nästan" mål, alltid nått lixom
35 min: Fan nu är jag riktigt trött
40 min: TA AV MIG, jag är trött
41: jag byter

Andra halvlek:
5 min: bänkvärmare
10 min: fortfarande på bänken
15 min: vafan gör jag kvar på bänken jag vill ju spela
20 min: Becca Byte, du på forward.. Ja tack
25 min: fan va trött jag är, klockan står kanske still för den går inte fort lixom.. Farfarklockan
35 min: jag ramlar och blir sur
37 min: har får en boll på tutten och den träffar inte roligt.. AJ får hålla i den resten av matchen för att det sved FÖR mycket.. En tutte mindre.. kolla där kommer hon med en tutte, har höra att det var någon som skar av den på en fotbollmatch.. rykten som blir överdrivna;)
45 min VI VANN MATCHEN

lite kondition till så är det landslaget nästa. eller?



Kommentarer
Postat av: Helen

När kom målen in!? :P På 33 16 och 27 min antar jag!? :P Grattis till vinnsten beccabo! :) När hittar vi alla på nått!? Lazze k på Fredag! :D

2010-05-17 @ 22:18:07
URL: http://helenhagland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0