planerar och donar

Japp man kan ju nästan säga att jag jobbar!! Just nu håller jag på att fixa meny och sådant.. blev rätt bra måste jag säga!

Gårdagen såg ut precis såhär:
Sega i soffan
Tränade på kvällen (har blivit en jävel på att dallra fläsk)
Kolla på en ängles tålamod och somnade i soffan och vaknade klockan 03.00 i soffan ;)


Valborg har jag ju inte talat om heller:

Vaknade hemma, drog in till Ebba där vi började med drickan, gick till Framfickan där vi mötte upp tjejer och hade de trevligt.. Cornelia kom senare.. Klockan 5??? drog jag och Cilla mot Pinoccio för att möta hennes pojkvän.. Fick gratis på köpet av någon simon.. Sen mot Bälinge för att grilla.. In till stan sen..
Tog mig till bror min för 350:- i en taxiresa som brukar kosta 120:- Hmmm hur fan?? Hade de trevligt där hemma och sen in till stan igen och allt avslutades med en Langos och två för vissa ;)
Tack för en underbar valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0