magen spinner eller knorrar

SHIT va hungrig jag är. skulle inte sitta fel med en hamburgare på McDonald´s eller något... men inte fan tänker jag åka in till stan för de... idag blir dete en lugn dag antar jag..

Klockan 7 ikväll blir det Derby (titta inte spela) Hinden-Skuttunge.. En riktig rysare...


Gårdagen:
Madde och jag vaknar efter at föregående dag ha firat seger med en gnutta vin.. satt fint det..
Jag tar mig in mot staden för att möta upp Hulda..
Vi sätter oss på Magnussons och beställer in en flarra vin.. ASAMYSIGT..
Kom hem vid 18.30 tiden och fick grillad hamburgare.. JAMMIII

Nu ska jag ut och njuta i det fina vädret. man vet ju aldrig när det blir dåligt väder igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0