PhiPhi

Sorry for bad update om mitt liv just nu!!

Kan ju meddela att vi lever, det ar bra... Antar jag??

Kan kora en snabb genomgang om vad vi har varit den senaste veckan..

Efter att vi tagit inrikesflyg till Phuket sa startade vi varan resa i Patong dar vi var i 5 dagar, under de fem dagarna hann vi med foljande:
  • James bond island
  • Aptempel
  • Rida efefant
  • Halsa pa Emelie och hennes familj i Bang Tao
  • En av de sjukaste partynatterna jag varit med om
  • Och en o som star pa palar (hard to understand??)
Andra anhalten vart Karon dar vi bara tillbringade en natt, det var inte sa markvardigt.

Sen kom vi till Kata som var betydligt battre dar vi stannade i 3 natter. Igar akte vi fran Kata till Chalong Bay dar vi tog en battur (utan att vi riktigt visste om det) som visade sig innehalla:
  • Bat till The Beach (filmen med Leonardo DiCaprio)
  • Monkey beach
  • SNORKLING grymt
  • Sen av pa sjalva PhiPhi
Sa ja nu ar vi har pa PhiPhi som helt klart ar det BASTA stallet hittills och jag tror det blir svarslaget.. Underbart.. Sa har kommer vi nog bli ett tag iallafall.


Sa nu har ni lite att lasa igen.. Nice Haa??

Kommentarer
Postat av: Helen

KUL!!! Hoppas ni har deet toppen! Spökena hälsar!! :D Kramkalas

2010-03-16 @ 11:09:11
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Becka mamma

Saknar dig (Matilda oxå förstås), är inte ett dugg avundsjuk på er...flin.....nu fattar man vad man längtar efter värmen när man läser hur jädra skönt ni har det. Men det finns faktiskt inga jag unnar denna lyxresa som er, ni är guld värda. Kramar på er......en liten mammaoro; var lite (betoning på lite) försiktiga med både det ena och det andra....

2010-03-16 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0