AoNang

Hej alla!!


Nu ar vi i AoNang, kom hit igar och bodde pa ett superfint hotell for 700 bath (sjukt billigt) vi har bott pa skabbiga hotell for  mer pengar!!
Idag sa skulle vi ner och fylla pa med 2 natter MEN fullbokat, typiskt.. Sa upp igen opch packa varkerna och vidare och leta hotell men det blev bra iallafall men inte lika!!


Efter att vi varit pa Kho Lanta EN NATT akte vi tillbaka till PhiPhi (kan inte slappa det stallet) i 2 natter.. Festade och hade riktigt ont i skallen dagen efter.. Men det var det vart tro oss..
Traffade pa Linda och hennes familj oxa.. Fan va sjukt att man traffar folk man kanner pa andra sidan jordklotet..


I morgon ska vi ta oss med bat runt olika oar och snorkla lite.. Maste ju se en Nemo och kanske en haj (om jag vagar) Finns ju gott om dom har har jag forstott.. vill verkligen se en skoldpadda oxa, skulle vara sa coolt.


Det ar varmt som vanligt.. I LIKE!! det har regnat MAX i 5 minuter i kanske 3 dagar.. Sa inte fn ska man klaga.. saknar inte blask och slask hemma.. Skulle kunna stanna har tills det blir svensk sommar pa riktigt.


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag är riktigt avis!! :S Ni verkar ha det bra!! Ta en massage för mig när ni får tid! Här är det lite ensamt, fast har ju spökena! Och vädret är ca 5 + och lite si och så men har haft fina "takdagar" i strålande sol!! T-shirt väder där uppe då!! :( Kram på er i massor!! :D

2010-03-25 @ 20:53:11
URL: http://helenhagland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0