vad hände i helgen

De ni....

Nej då nu ska jag inte vara hemlighetsfull här inte!! precis som att jag hade något att dölja.. riktigt så smarriga nyheter är jag ledsen att jag inte har på lager, men jag kan ju iallafall berätta hur helgen har varit :)


Midsommar alltså:

Fixade och donade med maten hela förmiddagen, blev otrloigt nöjd med min insats.. klockan 3 kom mina efterlängtade gäster... Som jag väntat.. hade hunnit fått i mig 3 alkoholhaltiga drycker i min ensamma väntan.. ;)

Ja sen satt vi och myste lite och drack saft (I guess).. Framåt 6-7 tiden (tror jag??) vart det dags för mat.. Fy satan så mumsigt det var..

5kamp stod sedan på tur och det blir sorjligt nog oavgjort i den. Men egentligen så skulle tjejorna vunnit.. Men ni vet ju hur det brukar bli när inte killar vinner.. tråkiga miner.. Så jag säger det är i efterhand, att vi inte körde fullt ut ..

mot kvällningen drog vi in mot staden Öregrund där det fanns otroligt många B r a t z.. Vart typ chokad.. Jag
och Johanna stod bara å garva..

Kort beskrivning av denna sort:
Alla B r a t z har samma stil.. Man känner igen dom på sitt bakåtslickade hår, korta färgglada shorts, skjorta och eventuellt kavaj.. Dem syns oftast mitt på dansgolvet med den berömda B r a t z dansen som dom övat på hemma framför spegeln som dom förövriga ängnar hela kvällen framför för att se till att håret inte sliter sig från det perfekt slicket.. ALLA ja jag säger alla har solbrillor trots att man ser sämre i sånna i mörker?? dom sitter antingen fast på huvudet (tänk all gele som finns där i ) eller så sitter dom i skjortan vid bröstet.. Rätt ofta har dom ett glas rosé i handen och har en gungande stil såatt putrumpan framträder ännu mer.. Detta folkslag syns ofta i lite större gäng med en skumpaflarra i mitten.. Om inte..... Så är det bara en wannabe Bratz som inte vill någon hellre än att passa in på stureplan..

Om ni har sett någon som stämmer överrens med denna beskrivning så Grattis, då har ni sett en tvättäkta B r a t z


Oj då tillbaka till min helg ;)

Midsommardagen blev vi kvar i öregrund.. Ingen kände sig kapabel till att köra så det blev ännu en festkväll i öregrund dock vart det nästan roligare då för det inte var lika mycket folk och man slapp 100metersköerna till allt..

har hunnit med att förlora på minigolf oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0