Midsommar närmar sig

I morgon smäller det!! fy fan vilken bra midsommar det kommer att bli.. Det känner jag på mig. hoppas på fint väder och det verkar som att det ska bli rättså fint oxå :D


nu är det mesta förberett..
Lekar, mat, dricka, sovplatser, snapsvisor nu väntar jag bara på gästerna :) det kommer att bli grymt skoj..

Igår vart det pizza istället för i tisdags.. Fy fanken så mumsigt.. så nu är man lite lagom lönnfet till midsommar.. men om jag inte kommer i min slappa klänning då är det illa!! haha men det gör jag elller???


Sitter nu på jobbet och inväntar gäster. öppnade för en minut sedan.. vet inte om det är så mykt folk som vill fika en dag som denna.
Den enda affären som det går bra för idag är nog systembolagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0