Gick ju sådär!!!

Fredagen:

Jobba till klockan 18.00 sen åkte jag hem och böt om så snabbt att zorro skulle blivit stolt.. Cyklade mot färjan igen och mötte upp Corren.. åkte in och käka lite på Jakten å så blev den en flaska oxå.. GÖÖÖÖRmysigt.. Sen gick vi till terassen och lyssnade på en trubadur.. sjuk grym kille.. helt enkelt en lyckad kväll med hemgång med halv 1 färjan..

Lördag:

Samma med jobbet.. sen hem och duscha å sen iväg mot gräsö Camping där vi fick grillat och pimplade lite vin till det.... otroligt gott..
sen tog jag och Cornelia oss in mot Öregrund för att möta upp Fia.. Gick en sväng förbi köket också och hejjade på Erica..
gick iallafall till Hummelgrund där det blev ännu en flaska vitt sen vet jagh inte vart tiden tog vägen... Men klockan 2 stängde det..
Jag och Cornelia går till färjan och upptäcker att....... FÄRJAN INTE GÅR FÖRRÄN 05.00 ..Ringde många samtal till färjeledningen och vill att dom skulle köra över oss men icke.. Så jag i 3 timmar fick vi vänta.. jiiiha.. till slut gick vi på färjan och somnade på bänkarna.. tur ingen såg oss..

Det var kul igår iallafall trots missödet.. Blev inte många timmars sömn innan klockan ringde och ville att jag skulle upp å jobba.. HAHA man kan ju skratta åt det i efterhand men så kul var det inte igår..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0