Återuppstånden blogg

Helt otroligt... gamla goda bloggen har jag helt glömt bort de senaste veckorna.. Mycket annat i tankarna..

Cafét går bra.. Väntar bara på att explotionen ska utlösas efter midsommar.. Då ALLA sommargäster hittar ut.. Ska bli intressant att se hur det kommer att gå..


KORS I TAKET!!! jag har anmält mig till högskolan.. okey förvänta er ingen värstingutbildning.. men iallafall engelska host B host.. Får se om jag ens kommer in.. lite sen anmält men får se.. kanske inte vill gå iallafall lat som man är. och skolan är inte riktigt lockande igen!!

Happ vad har med hänt i mitt liv då???

bor på gräsö
jobbar i öregrund
träffat Fia, även i helgen.. då blir det party då det är invigning på humelgrund
åkt båt
kolla på LOST (love it)
ätit pommes  ( huldas och beccas nationalrätt)
träffat gamla vänner..
precis fått internet
skrivit några låtar (eller nej det har jag inte)
*Gjort bort mig inför grannen då jag gick loss i en opera på min yttertrappa när han kommer runt hörnet och vill fråga en grej.. Operan gick ungefär såhär.. Teeeedddddyyy freeeddyyy komsi komsi, du är så söööööööööt... sen minns jag inte.. fick väl en smärre chock när han kom runt hörnet och hörde min ljuva sång..

Kommentarer
Postat av: johanna e

HAHAHA becca. du är rolig du! nu förväntar sig alla att du ska sjunga solo på midsommar. din egenskrivna låt så klart ;)

2010-06-21 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0