Måndag

En chokladboll, en chokladruta och två mackor har jag nyss fått i mig.. Spy??? Nej då jag skulle kunna äta mera.. En sån dag idag känner jag, så då ska jagunna mig allt och lite till :)
Igår var det oxå en sån dag.. hehe kebabpizza fick det bli. Min nya favvo. sjukt god.



Nu sitter jag inne på jobbet (otippat) väntar på fler gäster.. Har varit lagom än så länge, men det kommer väl några till kan jag ana.. Det är för varmt för detta arbete.. Kan bannemig inte tänka klart.. Såklart håller jag till i köket mycket för att The Mackmaster ska fixa mackor till alla. Sen blir jag ofta kvar där nere.. störd man är eftersom det typ är 50 grader varmare där nere..


ikväll kommer någon Birgitta Wollgård eller hur det nu stavas ;) Lite passé för mig.. Hon skulle köra ABBA-tema.. Det tycker nog 80+arna är skitbra.. Abba är bra men nja.. vet inte ja... blir till att sitta i hamnen och dricka öl istället..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0