jobba jobba jooobba

Herregud vilka matcher det var igår... Höll ju på allt ski_a ner mig...

HEJJA SPANIEN!!!
Tyskland-Spanien nästa, det är Cornelia och jag som slåss om vinnartiteln :D

Var till å med nära att skicka mordbrev till dommaren.. rövdommare skulle jag säga.. blääää


Nu sitter jag på jobbet.. (like always) har inte varit så mycket gäster än bara några få.. efter jobbet ska jag och mammsi åka till Östhammar och kolla på något musikuppträdande ;)
Sen har jag förövrigt bokat biljetter för mig och Corran till Erik Grönwall den 12 juli.. Och på tisdag blir det Eclipse (väntar med STORA förhoppningar)


Det är varmt!!



Funderar på om man ska ta och goffa en söndag som denna, men chipsen ligger hemma och det är exakt sånt skit jag är sugen på.. Eller en pizza, eller pommes eller vafan vad som helst blir bra!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0