Bästa tiden

Nu har det hänt mycket denna helg.. Den har varit fantastiskt rolig..

Fredag: jobb till halv 7 sen mötte vi upp min moster (som kom på snabbvisit från Spanien) och mormor.. Vi stannade kvar i Öregrund på kvällen och käkade på Terassen. Jordens godaste Göös, (eller osm Johanna brukar säga: (Åhh kolla det är gäddan Gööös) Efter lite vin och trevligheter blev det tydligen dags för alla att åka hem... Men Cornelia och jag var mer vinsugna och stannade kvar...
Efter lite för mycket av det goda så träffar jag på Jonas och Albin, jättekul att se dom.. Så då vart det en helkväll och färjan hem klockan 2.

Lördag: Efter jobbet åka jag och mamma ut till Rossi, Abbe och Fia. Det vart god mat med roligt folk.. Vid 22.00 tiden ( I think) gick vi mot bussen som tog oss in till Öregrund.
Fia och jag gick till Terassen och fick i oss lite vin, träffade några kompisar till Fia.
Sen blev det Hummel, SJUKT mycket folk och tokvarmt.. Vid 01.00 tiden gick vi tillbaka till Terassen och fortsatte partyt :D

Hann med 2 färjan även denna gång.. tack gud för det;)



Idag blir det Vattenskidor efter jobbet, spännande.. har inga bra minnen av det. sist gjorde det bara ont.. Så vi får se hur det går!!!
Sen åker vi nog ner på stan och kikar på VM-finalen.. ETT MÅSTE!!!!
SPANIEN....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0