AJ det gör ont..

Åkte hem till Fia efter arbetet.. vart nått glas vin och sen försök till vattenskidor.. Helt ärligt så var det svårare än jag minns.. haha jag slutade försöka efter 6 försöket.. Vart lagom arg på mig själv.. Jag VAR uppe och sen vette fan va som hände, men ner i vattnet igen... Tur att man han sommaren på sig att öva. Innan den är slut så ska jag stå och åka på skidorna..

Idag har jag träningsvärk i armarna.. Ont gör det.. haha undrar hur det skulle ha kännts om jag verkligen kom upp.. Invalido. yes man!!

Tidsoptimister som tydligen både jag och Fia verkar vara så vart våran vinkväll med Erica försenad.. Vi ringde först och bytte tid till 10. men 10 över 10 kom vi tillbaka från vattenskidoåkningen.. hehe otur.. Har nog aldrig sett så ofixad ut som igår.. Men vi åkte in ändå.. vart en trevlig kväll med gamla godingar;)


Nu har jag precis käkat pannkaka med sylt och grädde. Äkta barnmat men satans så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0