SUCK

Bara för att jag suger på att uppdatera min blogg!!

Kan köra en snabbgenomgång av allt jag har varit med om sen jag kom hit..

- Resan gick bra, parkerade vid huset för vi inte orkade lämna den. Vilket resulterad i P-böter morgonen efter!
- desperet housewifes race med Mathilda 2 dagar i stäck med resultat: Inget annat gjort.
- Vaknade av att det var -41 grader ute.
- varit och handlat, Kors i taket
- Mathilda och jag har börjat planera våran Vår-trip mot asien då vi SKA övertala våra kära (gamla) klasskompisar att följa med i några veckor.. Jonas, Albin & David..
- Ätit chips
- Vaknat 12 varje morgon

SLÖAT MED ANDRA ORD

Men ja där har ni en liten inblick i mitt liv. Kan ju faktiskt tänka mig att racet fortsätter idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0