Paradise hotell

Helt beroendeframkallande.. Vilka idioter måste jag säga. haha men det är sjukt kul att kolla på..

Hej jag heter ... och jag är strippa vilka vill ligga med mig???
In, ut, sprut, slut det kallar jag inte för sex.
Nämen jag som är så änglalik snackar aldrig skit.


TRÖTTNA.
. Fan va kul att dom sitter hemma i sina feta fotöljer nu och ser hur sjukt mycket dom har gjort bort sig i TV..

Därimot något irriterande enligt mig:
Ner och sug (typ punkt slut) SÅ SÄGER MAN FAN INTE. så jävla respektlöst. Men vad vet jag, vissa kanske gillar sånt språk. 

Haha jag är helt inne i den såpan, så producenterna har riktigt lyckats.. I love to hate this




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0