Lat

Seriöst så har jag inte gjort en vettig sak sen jag kom tillbaka till Trondheim.. Så satans lat.. Snackaom semester, vila upp mig har jag iallafall..

lite NEWS: Mathilda och jag åker hem i början av februari.. Ska dock tillbaka igen med då bara för att ta farväl av Trondheim och STORstäda hela lägenheten..


Movies idag:

-Australia (kan man annat än ÄLSKA den filmen?)
-Spread (vet inte hur det stavas)
-En ängels tålamod (LOVELY)
-Säg att du älskar mig (värdelös film och värdelösa skådespelare)
Kan ha missat någon men vad bryr ni er om det?? Det ni inte vet det lider ni inte av..


Nu är klockan 22.00 typ och jag är inte riktigt redo för sängen än. Inte trött alls..


Från det ena till det andra. Det Spökar här!! Igår så bankade det i väggen som var ca en halv meter ifrån mig och Mathilda.. (inte första gången) och dunket slutade aldrig.. jag, Mathilda och Johanna blev lagom rädda. F Y F A N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0