Hoppla hoppla

Idag jobbade jag.. Kors i taket.. Konferens på Radisson blev det.. Pass mellan 8.00-19.00.. Mina fossingar är inte van vid detta + att jag har samma FUCKING dojjor som förra gången, Jag som lovade mig själv att inte utsätta mig för denna smärta igen.. Too late now.. IT HUUUURTS..


Fråga?
Kan man ha Kostymbyxor, kavaj, skjorta och slirre med ett par helt förstörda Converse.. NEJNEJNEJ speciellt inte när gubben i fråga är över 50 år.. inte alls snyggt.


samma i morgon.. Radisson klockan 8 för ännu en konferens..


Nybestämelse (okey har ingen aning om det är ett riktigt ord): Mathilda och jag tar bilen hem den 2 februari för att dumpa saker.. billigare och smidigare.. även fast jag typ dog förra gången jag körde den där Låååånga vägen själv.. Nu kommer jag iallafall ha sällis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0