Drömmar är bra sjuka ibland

Jag har drömt så otroligt mycket sen jag kommit tillbaka till Trondis..

Verkliga desutom, eller man tycker ju det i drömmen iallafall.

Dröm Ett: vaknar (tror jag) och ser att Mathilda springer upp ur sängen.
jag: Vet du vad vi ska göra nu?
Mathilda: nej vadå?
Jag: Desperet housewifes race!!
Mathilda: JAAA!!
Poff så vaknar och kollar in i väggen.. Tråkig dröm men otroligt äkta. Kändes som att det verkligen hände.

Dröm två: Ungefär samma känsla av verklighet, men dock lite med underhållande..
vaknar (tror jag) Hör ett brummande ljud från Johanna.. En rökare med andra ord..hihi Kollar upp och frågar vad hon gör?. Inget svar..
Vaknar även denna gång och inser att det bara var en dröm med huvudet mot väggen.. Illa.. fast det skulle väl ändå aldrig hända.. johanna håller ju inte på med gaser.

Dröm tre: Om mig och Hugh Jackman.. Vi var nog med i något som ska likna andra världskriget.. bombplan överallt.. Han vart iallafall skjuten med två skott i armen och jag skulle försöka rädda honom gonom att sy ihop han.. (Det verkade vettigt under drömmen så det var precis vad jag gjorde) Helt plötsligt så var vi i en Gocart hall med pistoler och jagade motståndarna med en gocartbil.. Vi jagade dom en stund tills vi helt plötsligt befann oss på Fyrishov.. Inne i omklädningsrummen där både tjejer och killar böt om..
Då var kriget helt plötslig slut och vi skulle bada istället..
Det var här någonstans jag vaknade.. Störda drömmar kan vara, fast när man väl är inne i en dröm så känns det inte konstigt vad man än håller på med..



Nu ska jag gå och sussa lite.. Får se vad det blir för dröm/drömmar inatt..


SWEET DREAMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0