Ber om ursäkt

Internet har varit så satans segt här dom senaste dagarna så jag har inte haft möjlighet att uppdatera..

Värsting frulle idag.. Jag och Linda gick ner till Ultra och bestämde oss för en riktigt brakfrulle..
Nygräddat bröd
Philadelphia
Salami
Skogsbärs yoghurt
God Juice
Tomat, Gurka
, Avokado

Jag säger bara Mums..


Nu ska jag inte göra ett piss tror jag.. film like always.. Idag ska vi iallafall boka tåg hem för att dumpa lite saker.. Det är ju inte lite man har med sig.. Shit det är fan mer än vad vi kom hit med känns det som..




lördag: Vi körde anden i glaset vilket INTE fungerade.. Boooring men det kanske var tur för annars så hade det blivit lite blött i brallan.. Not nice.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0