Snabbgenomgång av torsdag

  • Hulda och jag drar en sväng på stan och kikar runt lite..
  • Vi säger upp oss på jobben
  • rockar loss till musik i vårat vardagsrum
  • går till vinmonopolet och köper vin
  • Jag dricker min första Latte (förvånande nog så var den god)
  • Filippa kommer hem till oss på förfest
  • Vi drar ner på stan (rätt glada i hatten) till några ställen där vi mellanlandar för shot och dyligt.
  • Sista anhalten var Crash
  • 01.30 drabbas alla inne på crash av FETASTE hostattacken. PGA att någon jävle sprytar någon form av tårgas.
  • Jag splittras från mina vänner
  • Jag står ute i kylan och väntar på att få gå in och hämta alla jackor.
  • Jag åker Taxi (själv)
  • Jag möter mina vänner på akuten
  • Har tampats med otrevlig personal på sjukhuset
  • Allt slutar med att jag och Mathilda hoppar in i en taxi som tar oss hem till oss..
OMG vilken kväll. Citat:
-Och vi som hade så kul!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Inga konstigheter... Vi som hade det så kuuuul!

2010-02-28 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0