IQ????

Satt upp sent igår och testade mitt IQ.. Hur det gick? jo tack bra, eller?

Frågor som:
-Många månader har 31 dagar, men hur många har 28?
Svar av becca (först): februari har ju bara 28 dagar så ja det blir väl en månad..
Efter tänkande: Men vafan alla månade har ju 28 dagar..

-(Någon gubbe) gjorde tre världsupptäckter i sitt liv, under vilken dog han?
Svar av becca (först): hmm hur fan ska jag veta det, jag kan ju inget om sånt här.
Efter tänkande: hehe oj då, det måste ju såklart vara den trejde.

-Bonden hade totalt 17 får, När farbror Hans kom så slaktnade har Alla får utom 9, hur många får har bonden kvar?
Svar av becca (först): Nu ska vi se, 17-9 det blir ju 8.. töntigt enkelt
Efter tänkande: Pinsamt, Alla utom 9. hehe

Det var vid dom här frågorna som jag kände mig riktigt dålig. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0