frågor


frågor som jag snodde från johannas blogg!!


Brukar du...

...peta dig i näsan?
händer väl då och då, eller vem vet kanske varje dag ;)
...skrika? Om jag är arg, svar Ja
...sova? varje natt och ibland dag
...skada dig själv med flit? jag skär mig varje torsdag.. HELL NO iof så har jag tatuerat mig då skadar man sig själv med flit I guess
...drömma mardrömmar? inte ofta men såklart det händer
...ta droger? nejnej
...försöka vara annorlunda? Antar nej, jag är jag och kommer alltid att vara jag
...klä dig i svart? tråkigt men sant. Svart is the shit
...ljuga? vita lögner..
...hata folk? Hata och hata, eller jo jag hatar nog några få personer. Fast jag skulle aldrig vara otrevlig mot dom.

Vem...
...saknar du?
Ebba
...rörde dig sist? Mathilda såklart!!
...vill du slå? Ingen, jag kan inte slåss.
...kysste dig sist? skit i de ni
...vill du prata med? ???? don´t know
...vill du vara som? jultomten, alltid glad och snäll =)
...vill du bli galet full med? Igår hade jag kul så jag väljer det sällskapet
...gjorde dig riktigt glad senast: Familjen =)
...är snyggast på jorden? Fernando Torres eller Robert Pattinsson

Har du...
...färgat håret? japp
...brutit några ben? Bara spricka i nyckelbenet.. Inte annars (peppar peppar ta i trä)
...några piercings? inte utöver öronen
...kysst någon? Vad är de??
...varit kär? har hänt
...stulit någonting: nej jag är ingen tjuv.. Eller okey jag har varit busig någon gång
...lämnat landet? många gånger!!
...tuttat eld på nått? bara papper och sånt på skoj
...gjort något olagligt? mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0