...

Kan väl tänka mig att det ine bara var jag som var upp hela natten och kikade på OS invigningen. Dock somnade jag till då och då (snarare hela tiden) Såg det jag missade idag.. PAMPIGT måste jag säga.

Nu har jag faktiskt precis bakat Chokladbollar som jag och mamma har tryckt i oss..
Ska väl duscha I guess för snart bär det av mot 23års ferre.. nice



Funderade på en sak idag.. När fiskar dör i havet, vart fan tar dom vägen??? Man ser ju aldrig att det flyter runt döingar i vattnet lixom..

Kommentarer
Postat av: Helen

Dom blir uppätna eller ruttnar/löses upp i vattnet så klart! :P Hörde att ni inte anländer förrän på Tisdag.. Boring :( Men då får vi ta igen förlorad tid sen o åka ut till kusten och mysaa o gå ut på kogchen! :P Johanna saknar er!! :P Hon delar just nu eran säng med Linda! HAaha

2010-02-13 @ 15:31:50
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: becca

Tack nu har jag fått svar.. Hatar att gå och tänk på saker jag inte vet svar på;) haha



VI kommer.. men bilen är paj.. Tro det elle ej.. CPBIL

2010-02-14 @ 15:48:12
URL: http://beccasbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0