why does it hurts...

dagens:
Upp klockan 6 efter att ha sovit ca 4 timmar (agerade chafför igår), mot arbetet för att tjäna guld, slutar 15.00, hem till lövsta slänger i mig en Tacopaj (mums) satte mig i bilen för att försöka hinna se lite av bor mins seriepremiär men misslyckas ganska totalt genom att precis komma fram till plan när jag hörde slutsingnalen.. Jaja sen åkte jag vidare till Skuttunge för samling 16.00 (fattar ni hur snabb jag varit denna timme, ätit åkte till åkerlänna och sen skuttunge på mindre en än timme och även käkat på de)

Herregud säger jag bara, kroppen värker, har nu spelat årets första match.. Kunde väl inte ha stora förväntningar på mig själv eftersom jag har tränat EN träning i år.. hehe men det var väl skoj.. dock har jag STORA problem med tårna i år igen.. Bajjamajja.. Blånaglar efter en träning och en match och jag har inte blivit stämplad.. HATAR MINA SKOJ.. rena rama helvetet..


Nej tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0