kors i taket

Hej hå.. Trot eller ej men idag ska becca på fotbollsträning.. Ska bli kul antar jag? imorgon kommer dock inte bli lika kul... en riktig fetingträningsvärk kommer det att bli..


förövrigt ska jag jobba i Öregrund hela sommaren.. Ska bli nice, Mamma har fått ett café där och så frågade hon om jag ville vara med.. Älskar öregrund så varför inte lixom..
Kommer att bo på Gräsö i samma vik som vi hade våran förra sommarstuga, lite weard måste jag säga..



Nej nu är jag hungrig (som vanligt)
Skulle möta Huldis på staden, men sen märkte jag att klockan var lite mer än beräknat så jag var tvungen att dra innan hon ens kommit upp för att ta TBE sprutan med Mammi..


BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0