wow

Nu är vi i startgroparna..

lägenhet:
DONE
jobb: letar

men som sagt VI HA LÄGENHET!!! jiiiha
Nu letar jag hotell i Norge som behöver personal som en galning.. Men snart blir det paus för Idol.. Jag har blivit beroende av det programmet.. Det var längesen jag satt fast framför TV:n tack vare ett program. Men detta har lyckats...

I morgon blir det jobb igen!! måste ha mycket pengar i bagaget nu innan vi åker.. Förresten så åker vi till Norge för er som inte visste det. Jag, älsklingsHulda, johanna, Linda och Helen the king som fixade lägenheten.. Vi bor i centrala Trondheim.. Tydligen den finaste delen. det vankas VINDSVÅNING.. fint ska det vara..

2 Veckor kvar i Uppsala.. ska bli så sköönt att komma iväg.. Fan nu är jag riktigt glad...


 

trondheim vårat nya hem.. det låter bra ur munnen.


Kommentarer
Postat av: Ida fra Ayia Napa!

Kult at du kommer til Norge! Trondheim er fint, men litt kaldt til tider ;)Alt bra med deg om dagen?

2009-09-25 @ 00:26:16
URL: http://www.Idaballerina.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0