Herregud

Jaha då hamnade man på en blogg igen. Har försökt att haft en flera gånger men det har aldirg blivit riktigt bra inte.

Dagens dagsverke: bestod av jobb. 7.00-14.15, hem och sussa litegrann efter. Smått trött efter gårdagen trots att det inte blev så sent.
Nu sitter jag här och är kär. TOKKÄR menar jag då. Dock i en person som inte finns. just Edward Cullen.. He is to die for, give him to me NOW!!!! Jag har precis lyckats läsa ut andra boken "När jag hör din röst" det tog inte ens en vecka. Har redan planerat en tripp in till stan i morgon för att köpa nästa bok.

Han är helt klart VECKANS "BECCAS" BABE

Hello sexy.

 

Det är ju kul att man har kärat ner sig i böcker.. eller? varför händer inte sånt på riktigt, jag svär jag hade inte tvekat på Robert Pettinson "Edward Cullen" även om han var en vampyr. Han är MUMS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0