Trötter

idag har jag inte gjort en ända vettig sak.. jag har legar i soffan ( som förövrigt är otroligt obekväm) och kollar på TV.. John Tucker must die gick på tv1000 så den tog en del av min tid..

Läst har jag även gjort, så nu har jag fått min dagliga dos av "ljudet av ditt hjärta"

Kommer att få den fjärde boken av mamma i present på lördag =) Hur jag vet de?? Jo för att jag kanske var me när hon köpte den.
Mamma: Du blundar nu va?
Jag: Jadå det har jag gjort dom senaste 8 födelsedagarna..


Ikväll sitter jag bänkad framför Tv:n då Barcelona möter Inter.. Kan bli en bra match.. Jag sitter här redo med Zlatan-tröja och öl.. eller? stryk ölen.. 
Zlatan, the king of football



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0