tillbakablick

Märktes det att jag var stressad i förra inlägget eller? Bara Några stavfel..

Jag hann i varje fall med tåget igår efter att ha gjort en förvånadsvärt bra fickparkering. Blev riktigt stolt över mig själv när det fungerade och framförallt att det var på första försöket.. Grattis till mig!!

Sthlm: Vi började med lunch, lullade sen runt lite och kika i affärer (No money=inget handlat). KÖPTE BROWNIE, åker en sväng till Mattias (Ebbas pojkvän) mamma och hjälpte henne med hundarna.. Sen åker vi hem till Ebba och kika på "Män som hatar kvinnor" och beställde pizza. Jammiii..

kvällen är planerad som följande: FOTBOLL (se, inte spela) Ja det var nog det som stod på den listan.. klockan 18.30 sitter jag bänkad framför tv:n för att se Sverige KROSSA Malta.. Zlatan gör mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0