svårt att förstå

HAHA idag har jag och Mathilda från varsit håll försökt ragga jobb i Norge.. En jag lyckades komma fram till hörde jag inte ett skit vad han sa.. Som att prata med en från mars.. haha men jag lyckades iaf få fram att dom inte behövde personal..
Sen ringde jag två hotell som precis skulle stänga för säsongen.. icke bra.. Fick lite respons från den fjärde, jag skulle ringa tillbaka i morgon när chefen var där..


Vi kanske far till Trondheim med Linda och Helen.. ska ringa dom i morgon oxå för vidare information..

Vad händer i morgon?????????? inte vet jag inte..

Kommentarer
Postat av: Helen

HALLÅ KVINNA!!! :) Vi ringer o ringer o ringer. hem o mobil! nu vill vi bo med er! vad säger ni! svara biatch!

2009-09-18 @ 12:33:48
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: becca

nu har jag hört av mig:) haha bättre sent än aldrig va?? ahah vi hörs av mer

2009-09-18 @ 13:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0