som vanligt

Inte ett hål så långt ögat kan nå (in i munnen).. Kan inte fatta varförman ska få in den där jäkla rönkenplattan i munnen.. Det gör ju så JÄVLA ont.. riktig smärta.. Men som sagt INGA HÅL!!!!


Ett litet missöde i morse.. gick väl upp runt 10 snåret.. Hade gott om tid (tandläkarbesök 13.45).. Fixade och donade lite, sen kolla lite på klockan.SHIT jag måste åka NU! snabbt in i bilen och drog iväg.. Väl inne i stan kändes det bra. jag var i tid.. Kollade på klockan en gång till för säkerhetens skull.. Jaha då hade man kollat fel på klockan och åkt in EN HEL TIMME för tidigt.. Så typiskt.

Eftersom jag var "lite" tidig gick jag runt på stan ett tag (fick skavsår), shoppade alldeles för mycket.. många tusenlappar försvann från kontot.. massa kläder, en jacka och tre par skor..







Glömde säga att jag var på bio igår! Flickan som lekte med elden vilken film. asbra måste jag säga. värd att se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0