sjuka drömmar

I natt var jag till Thailnad och vände.. Vi hade otur med vädret så vi blev inge bruna.. Då bokade vi en resa till Kanarieöarna så vi åkte dit istället.. Sen var det massa tävlingar och annat skit..  Drömmar kan vara bra sjuka


Igår var jag som sagt hos Mathilda, vi åkte upp till affären och köpte ALLT vi var sugna på vilket blev:
Bullar, 2 chipspåsar, lösgodis, hallonsoda och varsin glass.. Vi hyrde även en film "Mirrors" vi hörr seriöst på att grädda i brallan. fy fanken säger jag bara.. Så nu undviker jag speglar!!

Kom hem kring halv tolv igårkväll ..man är ju ledig idag=) Jiiiha

Och snart fyller jag år.. det börjar brännas. På lördag så smäller det..

OOohh Nooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0