Så blåst

Pinsam händelse idag! Ibland undrar man hur man är funtad..?

Jag fick ett larm på jobbet idag.. Vi var långt ifrån så vi kunde inte ta det. Så jag skulle ringa vidare till någon annan och be dom ta larmet istället.. Jag frågar killen jag åker med:

Jag: Vilken telefon ska jag ringa?
Mats: Ring 26:an
Jag: vilket nummer har den?
Mats: ta min mobil och slå nummret som står på baksidan, Men byt ut de två sista siffrorna mot 26!
Jag: Ok

Jag slår nummret men glömmer såklart att byta ut siffrorna.. Jag ringer och hans telefon börjar ringa. (man borde ha fattat redan där, men icke jag icke..  Så jag ger han sin telefon och ber han svara.. Han tittade på mig som om jag vore dum i huvudet, men jag fattade fortfarande inte att jag ringde han som stod EN meter ifrån mig.. Han svarade iallafall

Mats: Bälinge hemvård det är Mats !! skratt
Jag: Ja hej det är Rebecca...... Aha fan vad jag är dum AHAHAHAHAH

Ibland går det bara inte, kunde verkligen inte förstå att jag ringde fel.. vad säger man.. INTE ALLA INDIANER I KANOTEN.. inte idag iallafall..

Vi stod och skratta ett tag innan vi fortsatte jobba.. Kul att man kan roa någon iallafall




Kommentarer
Postat av: Helen

HAHAHAHAHA!!!! Jätte HAHA!

2009-09-24 @ 19:44:42
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: becca

hehe;) klyftig tjej!!

2009-09-24 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0