rajtantajtan

Trevlig kväll igår! Med lagom med dricka och roliga människor... Man kan inte låta bli att skratta när man är i sällskap av stockholmaren.. HAHA Om han skratta så skrattar ALLA!! så är det bara




En av anledningarna varför man fick ont i magen denna kväll;)


Jag och Cornelia ÄGDE på singstar.. OjOjOj säger jag bara..

Man måste få tack för en dundertrevlig kväll..





Idag ringde en viss mamma och väckte mig (min mamma).. det vankades match.. efter första halvlek satt och och skaka. FAN VAD DET BLÅSTE.. det var inte alls kul.. Dom vann iallafall så grattisgrattis Bror min.. Nej nu ska jag gå och länsa kylskåpet för nu säger magen till att det är sugen!! då är det bara att lyda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0