OMG

Förmiddagen tillbringades på jobbet, det gick bra idag och det var kul!!
Åkte in till stan för att möta Mathilda för lite planer.. Innan hon kom så gick jag runt lite själv och kikade i några affärer.. ( När man KAN köpa kläder så hittar man fan inte något )

Gick in på The Body Shop, skulle ha en parfym jag velat köpa länge.. Det slutade med att jag kom ut med halva butiken tack vare en tjej som jobbade där.. Fan vad lättlurad man är.. Duktig på att sälja var hon, jag gick så fint iväg med min påse och var nöjd TILLS jag kollade på kvittot.. AJA man lever väl bara en gång???


Hulda kom sen och vi satt oss på Storken.. GOOGLA som galningar och ringde massa norrmän haha .. Några napp fick vi.. Så vi ska prata med dom igen.. let´s go girl nu drar vi till Norge!

Hemma nu iallafall efter en lång dag och så J*vla ont i ryggen. Vet inte vart jag ska ta vägen.. Skulle man inte kunna apputera bort ryggen?? skulle i och för sig se lite skumt ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0