nytta

Kom alldeles nyss hem från jobbet.. har varit en otroligt lugn kväll (tillhör ovanligheterna).. Så jag gjorde det jag skulle sen satt jag säket i 2 timmar och rullade tummar..

Fick reda på att i morgon ska jag jobba i städet.. Hmm har aldrig gjort det förut, men det ska nog gå bra, man har ju lite vana efter att ha städat hotellrum på Hotell Svava..




Vart ska jag sova inatt?? trallalallala
Min säng är SMOCKFULL av kläder och nödvändigheter till Norge, dock är dom inte till så stor nytta i min säng just nu!! tjofftjoff kan någon komma och mooova dom ur vägen, jag är faktiskt rätt trött och vet inte vart jag ska göra av dom.. (golvet som vanligt kanske?? tåls att fundera på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0