Morgonröst

Morgonröst = ingen sång röst (inte för att jag har det i vanliga fall heller) Gick upp vid halv 7 tiden och skulle sjunga födelsedagssång för bror min.. Otroligt vackert kan jag tänka mig..

Jag gick i varje fann och lag mig så fort det var över.. Trött.. Vaknade igen av klockan som ringde 10.00.. (Jag drömmer sjuka drömmar nuförtiden)

Idag ska jag:
Klippa + färga håret, köpa present åt min kära bror som vägrar säga vad han vill ha, inte så lätt att köpa något då.. Sen ikväll blir det nog till att fira honom (igen) med tårta och mat.. Kom fram till att tårta inte är speciellt gott, det smakar bara grädde.. bläääää..

Eftersom jag har blivit värsta bloggaren nu så ska jag visa er före och efterbilder på håret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0