mamma mia

Tandläkartid idag kl 13.45!! Har klarat mig från hål hittills men u vet jag faktiskt inte.. Har inte varit där på eveigheter så nu var det på tiden.. Har gått och tjatat om den här tiden så länge, och till slut så kom den..


Så nu ska jag polera tänderna så dom blääänker. kötjing..


Håller förövringt på att städa mitt rum.. jippi måste jag säga.. det luktar satan där inne.. nu är iallafall alla kläder på golvet borta och har nu startat den första tvättmaskinen.. TRE fulla maskiner låg på golvet..


Ska möta hulda på stan efter tankläkaren.. ska planera lite Norge nu igen. Kan fan inte fatta att vi drar om en vecka.. Jag har inte äns börjat bli orolig. vi ska ju faktiskt vara borta i ett halvår.. Det är ganska länge om man tänker efter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0