less

Trött på att det ska vara så bökigt på jobbet!! jag jobbade från 12-20 idag och fick inte en ända rast.. jag har rätt till MINST en halvtimme, men då helt plötsligt så var JAG tvungen att åka med någon annan och hjälpa till, sen började ju min tur igen så det blev ingen matrast. Så jag har inte ätit på hela dagen.. Gick upp så sent som möjligt, åt frulle (shaken) sen åkte jag till jobbet med matlåda för att jag tänkte att jag skulle äta den. men icke sa nicke, JAG FICK SVÄLTA..


Nu har jag fått ur mig lite ilska.. Blir bara så trött ibland.. Så man måste få klaga, även fast det oftast inte leder till något så är det ju faktiskt skönt att skrika och bli arg, jag är ju faktiskt bara människa (långsinta eller?)


Nej nu ska jag sova av mig alla tråkigheter så man kan vara pigg och glad i morgon på jobbet.. god natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0