HA HA HA

Nu är födelsedagen över.. ett år kvar till nästa dag då!!

Vi firade hos pappsen min oxå.. Det blev potatisgratäng med kyckling ( MUMS ). sen blev det kladdkaka med glass!

Jag fick presentkort och trosor.. yehyeh wow wow..


Tillbringade större delen av kvällen skrattandes i en soffa hos Robin, vi kollade på massa roliga klipp på youtube.. enligt mig så finns det inga bra skämt som inte innehåller bajs eller sex.. haha Så Hem till midgård är GULD för mig!


Förrästen, jag spelade på lotto som sagt.. gissa vem som vann??? Jo JAG, dock blev det inga 163 miljoner men inte hänger jag läpp för dom 21 kronor som jag lyckades kammade hem! En liten gåva från gud på min födelsedag.. Men jag menar lite mer kunde han väl bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0