fredagsmys

Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör...

Har precis käkat mackor och OBOY, det kan ju vara det godaste som finns.. Snart börjar the one and only idol..

Eftermiddagen: Har tillbringats sovande i soffan, SHIT vad trött jag var efter 6 dagars hårt arbete.. Men det har varit värt de.. tur att man trivs säger jag bara, annars skulle jag inte spendera så mycket tid där som jag verkligen gör!


JAG MÅSTE DUSCHA!!! känner mig sååå äcklig just nu. en dag på arbetet får än att känna sig "lagom" fräsch.. blääää. Hoppas mammsen står ut med mig tills dess=) Lite svett har väl ingen dött av? eller?? det måste ha varit plågsamt isåfall..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0