födelsedagsfirande

Då var min bror 22 år då.. HurraHurraHurra, det blev smörgåstårta vilket jag älskar ivanliga fall men just idag fanns det bara smörgåstårtor med skaldjur (not my cup of tea) jag gillar verkligen inte några skaldjur.. Så jag och Cornelia fick paj. MUMMA

Sen blev det tårta igen.. SPY men självklart så lyckas man ju trycka i sig en bit..



Nu är jag nyklippt och nyfärgad.. klippningen blev nog bra.. men ska fixa med det i morgon så jag verkligen får se hur det ser ut.. färgningen lev sådär (än så länge) det måste nog tvättas ut lite innan det når den riktigt färgen.. är OTROLIGT mörkbrunt just nu vilket inte var den färgen som jag pekade ut.. men det löser sig nog.. Bilder får ni se sen när jag har knäppt några..



Måste bara erkänna att jag faktiskt tycker att Borat filmen är rolig.. Alla är emot mig men så är det faktiskt.. I´m just the girl i was born to be.. alltså med dålig humor (enligt mig är den KANON)



han är ju "otroligt" go i den där sexiga baddräckten.. eller?? UWW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0