bildtorka

Jag är otroligt dålig på att lägga upp bilder har jag kommit på! Men det kan bero på att jag inte har tagit några bilder.. Tycker inte om att ta bilder bara för att man "SKA".. speciellt inte bilder på mig själv, det ser lite överdrivet ut enligt mig!! Men visst ibland är det kul att ta sånna bilder oxå men inte jämt och ständigt..

Men när vi kommer till Norge ska ni få mängder med bilder på mig och flickorna mina! Kameran kommer att gå i ett.. Jiiha snart är det dags..


Jag som till och med brukar vänta med att packa till sista dagen börjar bli lite otålig.... Måste packa snart, kommer att glömma hälften annars.. Så svårt att förstå att man ska "flytta" hemmifrån i maybe 6 månader.. men detta kommer att bli grymt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0