19 år på nacken

morgonen började med skönsång (av mamma min).. Öppnade lite paket, alltid lika kul..

Alldeles nyss blev jag jagad av en jävla flygkryp som såklart skulle komma in i mitt rum och härja runt.. mamma fick till slut gå in och göra slut på min överman.. BLÄÄÄ!!


Jaha nu är man 19 år.. (bara 46 år kvar till pension)
klockan halv 1 kommer Mormor, Sebban och Cornelia och ska äta tårta och lunch med mig.. HEMMALAGAD tårta, äntligen!!!!



FÖDELSEDAGSPRESENTER
av mor min

 

 

 

Födelsedagsbarnet med hennes nya frisyr!!


Kommentarer
Postat av: madde

Grattis BajsBecca :D

2009-09-19 @ 13:02:36
Postat av: becca

haha tack ska du ha;)

2009-09-19 @ 13:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0