värdelös

Jobbade kväll igår på Scandic som sagt.. Det gick väl bra, antar jag!!! Bara det att han som va ansvarig för serverigen var HELT VÄRDELÖS! han kunde inte ett smack.. Allt var bara rörigt och Mathilda och jag lackade. Han är äcklig och dålig.. haha!

Pinsam händelse igår: En man höll tal och alla satt tysta.. Jag skulle gå ut och servera kaffemuggar som stod lite ostadigt på brickan.. Och ja,..... En föll i golvet och jag blev tydligen mer intressant än själva talaren.. hehe lite smått pinsamt. Så gör man om man vill ha uppmärksamhet.. (dock var det inte det som jag ville)


Slutade klockan 12-------> hem, sova--------> upp klockan 6 för jobb på radisson-------> nu sova och äta färskt bröd.. Nu är jag nöjd och jobbar inte förrän i morgon klockan 8 i morgon bitti!! UNDERBART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0