väntar

Har nyss käkat en frulle på FYRA mackor, otroligt mumsiga med ost måste jag säga!!

Ska snart bege mig till jobbet och vara i köket! Lite bad information i think.. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig och vart jag ska vara.. Men får hoppas på att det löser sig när jag väl är där om ca: 15 minuter.. SJUKT sköönt att ha 3 minuter till det två olika jobben..



Undrar när jag slutar idag!! får se, vill nog göra något om värdet tillåter, men då vill jag itne sluta senare än 3-4 och det kommer väl inte att hända..
Jag har blivit så satans trött här, Igårkväll gick jag och la mig klockan 22.00 det brukar nästan aldrig hända när jag är i Sverige.. aja sköönt att sova iallafall!



På tal om trött Johanna är en jävel på att sova;) haha sexig bild må jag säga

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0