vad väljer vi??

Hoppsan sa nu blir det lite för mycket för våra hjärnor att hålla reda på! scandic i morgon, eller var det radisson???? AAAHHHHHH det går bra nu fast lite rörigt nu i början

Har nu iallafall fixat D-nummer och skattekort.. Om två veckor kommer dom inrullande på posten (hoppas vi)


Märkte att jag hade en leverfläck på axeln som kliade.. INTE BRA..
Jag frågade om det var bra om den kliade
Johanna svarade: Nej det är inte bra!!
Jag: är det faligt??
Johanna: Hur ser det ut då??
Jag: Det är typ... Brun!!

Sen började vi skratta, men jag menar tänk om det är faligt.. kommer jag att dö???? Ja det kommer jag men i helvete nu.. Jag är inte färdig med mitt liv än.. shit nu fick jag lite panik.. Sånt här ska man inte prata om. Jag ska resa sönder alla resemål med min trogna vän Mathilda =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0