Tortellini

Eftersom vi för det mesta lever av godis, frukt, pasta och julebrus så har man ju skaffat sig lite favoriträtter.. Just nu är det Tortellini med ostsås som gäller.. Så satans mumma.. Har precis käkat det nu och är otroligt mätt och belåten..


Har jobbar frulle på Radisson idag, och nu är jaag ledig RESTEN av dagen..


eftersom det är Halloween så ska man ju klä ut sig lite och gå och köra Bus eller godis, jag tänkte vara häxa (då behöver jag ju inte klä ut mig så mycket) Okey jag kanske inte ska klä ut mig, men fan va skoj det var när man var liten och kunde få godis på det sätten.. Vilken jäkla vinst man gick med.. haha

Nu ska vi fira Alla helgonaafton på bästa sätt! hur gör man de?? JO GENOM MASSA SKRÄCKFILMER så vi kommer att skita knäck i kväll/natt.. Fy fan bäst att förbereda sig på bästa sätt..


 



It´s time to be scared!! HJÄLP...

MAMMAMIA NU BLIR JAG RÄDD..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0