Scandic Solsiden

klockan skulle ringa klockan 8.. Men jag hann före och vaknade redan halv 8.. Helt sjukt, brukar inte hända.. (är väl rädd att försova mig hela tiden)

Snart ska jag iväg mot jobb i disken på Scandic.. kommer nog att gå bra, det är rätt simpelt måste jag säga!!
klockan 6 ikväll ska jag tillbaka till Scandic för mera arbete, vet dock inte vad jag ska göra då, om jag ska stå i disken eller servera.. Det återstår att se!! (dom ska tydligen ha någon lutfisksdag, tydligen tradition.. Dom jämförde det med svenska surströmmingen)


Blev ingen uppdatering igår.. Vet faktiskt inte varför helt ärligt.. Slutade iallafall vid 4 tiden gick hem och åt, sen gjorde jag inte så mycket mer...

Vädret ser ut att bli fint idag.. fast det vet man fan aldrig säkert här eftersom vädret verkar ha OTROLIGA humörsvängningar..



MOT ARBETET!! HÄR SKA DISKAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0