OMG

HAHA igår hände värsta roliga saken.. Jag och Mathilda går in på Radison SAS hotell och lämnar våra CV:n.. Vi hann inte mer än ut  därifrån innan dom ringde och ville att vi skulle komma tillbaka på intervju.. Detta ledde till jobb i Frukost, konferens och banketter.. Jippi

Så igår så jobbade jag på bankett och serverade 280 SNYGGA (NORSKA) STUDENTER. omg säger jag bara.. plus att man var klädd i tantkläder. hög långkjol, vit instoppad skjorta, svart väst och fluga.. Herregud säger jag bara.. pinsamt.. Men det gick bra iallafall det var fatservering=)

På mpndag ska vi till Scandic solsiden på intervju oxå så det kanske blir jobb där också..

TRE JOBB PÅ EN OCH SAMMA GÅNG... många bollar i luften samtidigt.. bra eller dåligt?????? det är frågan



Men man höll fan på att grädda i brallen igår för att snyggingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0